02/dec/19

Ziektekostenleed.

Hebben jullie ook zo’n geweldig “klantvriendelijke” ziektekostenverzekering?
€ 50,- ziektekosten kan je makkelijk “even” declareren!
Je klikt gewoon een “paar dingetjes” aan en als je er niet uitkomt is er:
de helpdesk.
De helpdesk?
JAWEL DE HELPDESK!!!???
Ja gewoon heel goed kijken waar je het telefoonnummertje kunt vinden als je er
niet uit kunt komen met het help menu van de overzichtelijke site.
Voor wie is dat “help” menu eigenlijk?
Maar goed het 0900 nummer is ook zomaar te vinden voor elke idioot die kan lezen.
Jaaah, maar niet op de site want dat staat natuurlijk ergens op de polis.
Op papier.
Op papier?
JA OP PAPIER DUS SUKKEL!!!
Dom, dom van me!
Dan gewoon het keuze menuutje aan de telefoon doorlopen en al na een kwartiertje
heb je de juiste persoon te pakken.
Natuurlijk uiterst diplomatisch en begripvol omgaan met de tere zieltjes aan de
andere kant van de lijn.
(Waarschijnlijk een zwaar getraumatiseerde asielzoeker aan zijn accent te horen).
En nee natuurlijk kan men je niet meteen helpen.
Waar hebben we het over het is wel een verzekeringsmaatschappij hè.
Even wel wat begrip tonen mijnheertje.
Gewoon nog even 3 keer door het keuzemenuutje.
Dan “even” met je, ja heel eenvoudig”, DiGiD inloggen.
Jaaah, dat wordt natuurlijk eerst bevestigd per SMS op je mobiele.
Werkt het niet?
Bel je toch even de helpdesk!
Weet je; ik heb alle tijd en toch verder niets te doen die dag.
Ja wat kan ik ook verwachten van dat beetje premie dat ik betaal aan die nood lijdende
verzekeringsmaatschappijen?
Niet aanstellen gewoon volhouden:
met premie betalen wel te verstaan en maar hopen dat je geen zorg nodig hebt!!!


Reacties